16.5.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή




...........................................................................................................................................

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ!





Όταν ανησυχούμε, κάνουμε τα προβλήματα μεγαλύτερα απ' ότι πραγματικά είναι.


  • Αντί την ανησυχία, διάλεγε την ευτυχία κάθε φορά. 
  • Αποδέξου ό,τι δεν μπορείς να ελέγξεις. 
  • Προετοίμασε οτιδήποτε μπορείς και επικεντρώσου σ' αυτό που έχεις να κάνεις τώρα.


Σταμάτησε

(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)


"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Καθώς εισπνέω και εκπνέω οι σκέψεις μου λιγοστεύουν και αρχίζω να χαλαρώνω. Διώχνω κάθε ένταση και εισπνέω γαλήνη. Όπως ένα σφιγμένο ελατήριο ξετυλίγεται, επιτρέπω στον εαυτό μου να χαλαρώσει εσωτερικά. Επιλέγω να κάνω ένα βήμα πίσω από κάθε ανησυχία ή αγωνία. Μπορώ με μια αίσθηση προοπτικής να αναγνωρίσω ότι δεν είμαι οι ανησυχίες μου.Είμαι γαλήνιος. Γνωρίζοντας ακόμη μια φορά ποιά είναι η διαφορά, αφήνω κάθε ανησυχία. Όλα τα προβλήματα υποχωρούν. Αναγνωρίζω πως μπορώ να επιλέξω το πως θέλω να είμαι. Επιλέγω να είμαι ευτυχισμένος...Είμαι..."





  Σκέψου 

Την κατάλληλη στιγμή θα συμβούν τα κατάλληλα πράγματα.



Δράσε

Η έρευνα δείχνει ότι το τραγούδι όχι μόνο δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, αλλά βελτιώνει και τη διάθεση σου. Σήμερα, για, πέντε λεπτά τουλάχιστον, τραγούδησε! Τραγούδησε και διώξε τις ανησυχίες σου μακριά!



 Mετάφραση από: http://www.innerspace.org.uk/challenges/pause.think.act/day-2-stop-worrying.php

No comments:

Post a Comment