31.5.13

Εργαλεία για αλλαγή


Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή





.........................................................................................................................................

ΝΑΙ Η ΟΧΙ




Λέγοντας «ναι» όταν θα προτιμούσαμε να πούμε «όχι» υπονομεύει την αυτοεκτίμησή μας. Πρέπει να πούμε «όχι» σε κάποια πράγματα για να είμαστε σε θέση να πούμε «ναι» σε ευκαιρίες. Να είστε σαφείς σχετικά με το γιατί θα πείτε «ναι» ή «όχι» και εκφράστε τον εαυτό σας χωρίς άγχος




Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)

"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Κοιτάζω ήσυχα, με σεβασμό μέσα μου για να αναγνωρίσω την εσωτερική έκφραση μου. 
Είμαι έτοιμoς να αποδεχθώ με ειλικρίνεια το σύνολο της ύπαρξης μου. Επιτρέποντας στις αξίες μου να έρθουν στην επιφάνεια, η εμπιστοσύνη μου μεγαλώνει. 
Μπορώ τώρα να μιλήσω με εμπιστοσύνη, να σταθώ με αξιοπρέπεια και να δράσω με νόημα. Αισθάνομαι μια εσωτερική ελευθερία, μια φυσική σιωπή, αυτοπεποίθηση...
Είμαι..."






  Σκέψου 
Σέβομαι τον εαυτό μου και τους άλλους. 



Δράσε
Χρησιμοποιήστε τις λέξεις «ναι» και «όχι» με περίσκεψη. Όταν λέτε «όχι», να εξηγείτε γιατί αρνείστε, αλλά μην είστε υπερβολικά απολογητικοί.




No comments:

Post a Comment