6.5.13

Σκέψη για την ημέρα




 Καθαρότητα σημαίνει να μην υπάρχει καθόλου 
αχρηστία εσωτερικά.

Το να είμαι εντελώς καθαρός σημαίνει πως δεν υπάρχει ίχνος αρνητικότητας ή αχρηστίας μέσα μου. Ακόμα και στις πιο περίπλοκες καταστάσεις υπάρχει διαύγεια εσωτερικά. Όταν ο νους είναι διαυγής και καθαρός υπάρχει σαφήνεια στο λόγια και στις πράξεις. Κάθε απόφαση λαμβάνεται με καθαρό νου κι έτσι ότι γίνεται είναι ακριβές. 
                                                                                                   
Λύση: Όταν υπάρχει καθαρότητα στην καρδιά, μπορώ να κερδίσω την αγάπη των γύρω μου και του Θεού. Παρατηρώ πως γίνομαι ένας καθρέφτης για τους άλλους και μπορούν να δουν την τελειότητα τους μέσα από εμένα. Επίσης, διαπιστώνω πως μπορώ να κερδίσω πολύ χρόνο επειδή βλέπω τα πράγματα ακριβώς όπως είναι και υπάρχει διαύγεια στις σκέψεις μου.



No comments:

Post a Comment