7.5.13

Σκέψη για την ημέρα





Αληθινή αγάπη είναι η ικανότητα να συγχωρώ 
και να ξεχνώ.


Όταν υπάρχει αγάπη υπάρχει η ικανότητα να κοιτώ μόνο τις ιδιαιτερότητες. Ακόμη κι αν το άλλο άτομο κάνει ένα λάθος, υπάρχει μόνο η συνειδητή επίγνωση των ιδιαιτεροτήτων του. Έτσι γίνεται εύκολο να συγχωρήσουμε το λάθος που έχει κάνει. Όταν υπάρχει αληθινή συγχώρεση το λάθος ξεχνιέται εντελώς και στις μελλοντικές αλληλεπιδράσεις μ' εκείνο το άτομο δεν υπάρχει αρνητική στάση.

Λύση: Όταν μπορώ να συγχωρώ τα λάθη που γίνονται από τους άλλους, μπορώ να τα ξεχάσω κι εύκολα. Έτσι ο νους μου είναι ελεύθερος από το βάρος της αχρηστίας από όλα τα λάθη του παρελθόντος. Μπορώ να είμαι ανάλαφρος ακόμη κι όταν είμαι αντιμέτωπος με την αρνητικότητα του άλλου ατόμου. Δεν ασχολούμαι ποτέ με τις συμπεριφορές των ανθρώπων κι έτσι είμαι επιτυχημένος στη σχέση μου με τους άλλους.




No comments:

Post a Comment