9.5.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή






.............................................................................................................................................


ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ




Η δύναμη της θέλησης είναι αυτή που σας κρατά σε καλό δρόμο. Σας σταματά από το να υποχωρείτε στις παρορμήσεις και τους πειρασμούς.
Τόσο η «θέληση» όσο και η «δύναμη» απελευθερώνονται όταν πηγαίνετε από το «θα το κάνω» στο «κάνω τα πράγματα πρόθυμα»!



Σταμάτησε 

(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)

«Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου... Με ένα απαλό ψιθύρισμα θυμίζω στον εαυτό μου ‘Μπορώ να κάνω οτιδήποτε βάλω στο μυαλό μου’... Αφήνω τη δύναμη αυτής της σκέψης να ταξιδέψει μέσα μου και να εγκατασταθεί στην καρδιά μου...
Καθώς επιστρέφω πίσω με το νου μου, αφήνω στην άκρη οποιαδήποτε εμπόδια στην πρόοδο μου... Επιλέγω να είμαι σταθερός... Συνδέομαι με την εσωτερική μου δύναμη... Οποιεσδήποτε σκέψεις έχω στηρίξει που με κράτησαν πίσω τις αφήνω να φύγουν. Τις βλέπω σαν μέρος του παρελθόντος μου. Γυρνάω μια σελίδα και αρχίζω ένα καινούριο κεφάλαιο...
Στην καρδιά της ύπαρξης μου βλέπω τον εαυτό μου καθαρά και φυσικά να φέρνει σε πέρας αυτό που θέλω να κάνω... και δεν είναι τίποτε καινούριο... 
Μπορώ να το κάνω! Είμαι γεμάτος δύναμη και ενθουσιασμό! Είμαι!»

(πατήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο για να κάνετε τον αντίστοιχο διαλογισμό)




Σκέψου

 "Έχω τη δύναμη της θέλησης να ελέγξω τις πράξεις μου."




 Δράσε 
  • Μόνο για σήμερα, εγκαταλείψτε ένα μικρό εθισμό –καφέ, σοκολάτα, ένα μοτίβο συμπεριφοράς. 
  • Οργανώστε εναλλακτικές λύσεις για να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την απόσυρση (υπαναχώρηση) αυτή.




No comments:

Post a Comment