23.5.13

Eργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή






.........................................................................................................................................

ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΩΡΑ



Αφθονία είναι να επικεντρώνεσαι σε κάθε τι και σε καθέναν που έχεις στη ζωή σου, αντί να επικεντρώνεσαι σ’ αυτό που νιώθεις ότι λείπει.
Αφθονία είναι να βλέπεις μια απίστευτα πλούσια ύπαρξη εκεί ακριβώς που βρίσκεσαι, όπως επίσης τις ατέλειωτες δυνατότητες μπροστά σου.




Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)

"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου, για να βρω χρόνο και να ανακαλύψω την αφθονία μέσα μου. Η αφθονία μου... το αίσθημα χαράς και ευγνωμοσύνης για όλο το δυναμικό μου, για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. 
Η ζωή μου είναι πλήρης και πλούσια τώρα...
Στο παρόν έχω τόσα πολλά να κερδίσω και να μεγαλώσω από αυτά...
Το μέλλον κρατά τόσες πολλές δυνατότητες...
Νιώθω πλήρης, γεμάτη, ζωηρή... 
Είμαι..."




  Σκέψου 
Έχω όλους τους πόρους που χρειάζομαι



Δράσε
Σήμερα αναγνώρισε την αφθονία στη ζωή σου:
  • Επικοινώνησε με έναν παλιό φίλο για να του πεις ένα γεια
  • Eπανεξέτασε μια αγαπημένη ανάμνηση 
  • Βγάλε έξω ένα αντικείμενο που έχει σημασία για σένα








No comments:

Post a Comment