12.6.13

Σκέψη για την ημέρα




Το να είσαι ένας 'κύριος' σημαίνει να χρησιμοποιείς την κατάλληλη δύναμη την κατάλληλη στιγμή.

Το να είναι κάποιος 'κύριος' σημαίνει να έχει επίγνωση των εσωτερικών αρετών που διαθέτει κι επίσης να μπορεί να χρησιμοποιεί αυτές τις αρετές όπως και όταν χρειάζεται. Αυτό σημαίνει να είναι σε θέση να δώσει μια εντολή και να βάλει στην πράξη μέσα σε ένα δευτερόλεπτο οποιαδήποτε εσωτερική δύναμη ή αρετή απαιτείται εκείνη τη στιγμή. Αν υπάρχει η επίγνωση αυτής της αρετής, κι όχι η ικανότητα να τη βάλει στην πράξη μέσα σ' ένα δευτερόλεπτο, τότε αυτό δεν ονομάζεται απόλυτη κυριαρχία.

Λύση: Όταν είμαι 'κύριος' μπορώ να έχω την εμπειρία του ελέγχου πάνω σε οτιδήποτε συμβαίνει γύρω μου. Ακόμη κι αν προκύψει κάτι ξαφνικά, έχω τη δυνατότητα να ελέγξω την κατάσταση και να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν νιώθω απελπισμένος ούτε κατηγορώ τους άλλους για ό,τι συμβαίνει.


No comments:

Post a Comment