13.6.13

Σκέψη για την ημέρα




Η αληθινή ικανοποίηση εξαπλώνει ευτυχία στους άλλους.


Όταν κάποιος αισθάνεται ικανοποίηση, αλλά οι άλλοι δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν εκείνη την ικανοποίηση, αυτό σημαίνει πως δεν είναι αληθινή ικανοποίηση. Η αληθινή ικανοποίηση είναι ορατή με τέτοιο τρόπο που οι άλλοι είναι επίσης σε θέση να αισθανθούν  την ευτυχία που δημιουργείται. Όταν υπάρχει αληθινή ικανοποίηση, όλες οι σκέψεις, τα λόγια και οι πράξεις είναι γεμάτα με ποιότητα.

Λύση: Όταν είμαι ικανοποιημένος, οι άλλοι αυτόματα αναγνωρίζουν την ικανοποίηση που νιώθω μέσα μου. Είναι σε θέση να επωφεληθούν από την κατάσταση μου. Ακόμη και στην πιο απελπιστική κατάσταση, θεωρώ ότι μπορώ να γίνω πηγή στήριξης για τους γύρω μου. Είμαι σε θέση να δώσω ελπίδα στους απελπισμένους και να τους βοηθήσω να επιστρέψουν σε μια κατάσταση ευτυχίας.




1 comment:

  1. Anonymous13/6/13

    Ευτυχία καιικανοποίηση
    ειναι ο στοχος ολων μας απλα η ικανοποίηση θα πρέπει να γίνετε αντιληπτη ως μια σταθερή εσωτερική και πνευματικη στάση.

    ReplyDelete