2.6.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να έχεις πίστη ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα σημαίνει να εξασφαλίζεις ότι θα πάνε.

Το να έχεις πίστη ότι τα πράγματα θα πάνε προς το καλύτερο σημαίνει να μην παραιτείσαι ποτέ. Ακόμη κι όταν οι καταστάσεις δεν ευνοούν και οι άνθρωποι δεν δίνουν στήριξη, η πίστη δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσεις. Εξαιτίας αυτού μπορείς να αναγνωρίσεις ακόμη και τις πηγές που δεν είναι τόσο ορατές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιτυχή ολοκλήρωση της εργασίας.

Λύση: Όταν έχω πίστη δεν απογοητεύομαι ποτέ από την προσωρινή αποτυχία, αλλά έχω το θάρρος να προχωρήσω προς την επιτυχία. Έχω συνεχώς την ικανοποίηση του ότι δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Εξαιτίας της αφοσίωσης μου και της ειλικρινής μου προσπάθειας, βλέπω ότι οι καταστάσεις και οι άνθρωποι συνεργάζονται μαζί μου, φέρνοντας μου επιτυχία σε ό,τι αναλαμβάνω.




No comments:

Post a Comment