29.6.13

Σκέψη για την ημέρα



Η αλήθεια φέρνει απλότητα.

Όταν κατανοούμε τη δύναμη της αλήθειας, η ζωή γίνεται απλή. Το ψέμα οδηγεί μόνο στην προσποίηση και στην πολυπλοκότητα. Αν έχουμε τη δύναμη της αλήθειας μέσα μας και ζούμε με αυτήν, δεν θα θέλουμε ποτέ να κάνουμε επίδειξη ούτε να είμαστε εξαρτώμενοι από τα κοπλιμέντα των άλλων. Μετά η ζωή γίνεται εύκολη.

Εμπειρία: Αν δω ποτέ τον εαυτό μου να έχει αρνητικές σκέψεις εξαιτίας των προσδοκιών μου από άλλους, θα πρέπει να ρωτήσω τον εαυτό μου τι περιμένω από αυτούς που δεν το έχω μέσα μου. Όσο περισσότερο μαθαίνω την τέχνη του να συνδέομαι με την εσωτερική μου αλήθεια, τόσο πιο εύκολο θα είναι να κρατήσω την ζωή μου ελεύθερη από περιπλοκές. 





1 comment:

  1. Anonymous30/6/13

    Στην αναζήτηση του νοήματος της ύπαρξης μου, μπηκα αναπόφευκτα να σε μια περιοχή που δεν έιχα φωτισει : τηv αλήθεια.......

    ReplyDelete