6.6.13

Εργαλεία για αλλαγή



    • Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή





.........................................................................................................................................

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ...



Η δράση είναι σημαντική, αλλά το ίδιο είναι και η αδράνεια. Αφού έχετε κάνει κάτι, δεν
μπορείτε να το πάρετε πίσω.

Για να λειτουργήσετε σωστά και με προσοχή, ζυγίστε τις ενέργειές σας προσεκτικά. Αναπτύξτε την τέχνη του να γνωρίζετε πότε πρέπει και πότε δεν πρέπει...






Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)


"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου...
Τέλεια επικεντρωμένη στον εαυτό μου, πέρα από συναισθήματα και γνώμες των άλλων,
καλωσορίζω την αλήθεια στην επίγνωση μου...
Μπορώ να διακρίνω πως να ανταποκριθώ στους ανθρώπους και σε καταστάσεις που βρίσκονται μπροστά μου...
Είμαι σε άριστη θέση να αισθανθώ το σωστό δρόμο προς τα εμπρός...
Χωρίς να είμαι επηρεασμένη από κανενός άλλου τις ιδέες, βλέπω τις καλύτερες προθέσεις τους και εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να σκεφτεί τις σωστές σκέψεις, να πει τα σωστά λόγια και να κάνει τα σωστά πράγματα. Είμαι γεμάτη με εμπιστοσύνη... Είμαι..."







  Σκέψου 
Έχω τη σοφία να ανταποκριθώ με σύνεση. 




Δράσε
Σήμερα, πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές για να σταματήσετε πριν:
-αρχίσετε τη δράση
·     -μιλήσετε

·     -πατήσετε «αποστολή» σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κειμένου.




No comments:

Post a Comment