16.6.13

Eργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή






.........................................................................................................................................



XEIΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ








Τα λάθη έχουν σημασία. Πώς 'αναρρώνετε' από αυτά έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Ο καλύτερος τρόπος για να χειριστείτε ένα λάθος είναι να μάθετε απ' αυτό το λάθος, ώστε να μην το επαναλάβετε ή να μην παραλύσετε από το φόβο του να κάνετε ένα λάθος.



Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)

"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου... Με αγάπη και φροντίδα ελέγχω τον εαυτό μου... Αποδέχομαι αυτό που βλέπω... Αποκτώ επίγνωση των σκέψεων στις οποίες έχω επιτρέψει να εξαντλήσουν την ενέργεια μου... Επιτρέπω στον εαυτό μου να καταλάβει ότι οι πόρτες της κατανόησης είναι πάντα ανοιχτές... Νιώθω καθησυχασμένος από την παρουσία της δικής μου εσωτερικής καλωσύνης... Η ατμόσφαιρα του νου μου είναι γεμάτη από τη ζεστασιά των καλών αισθημάτων... Φροντίζω να αισθάνομαι ασφαλής μέσα στον εαυτό μου... Επιτρέπω σ’ αυτό το αίσθημα να εξαπλώνεται μέσα από το νου μου... Με μια ζεστή κι ευγενική φωνή λέω στον εαυτό μου... «Είσαι εντάξει»... Αναγνωρίζω ότι με το να είμαι σκληρή με τον εαυτό μου δεν θα καταφέρω τίποτε... Αισθήματα ανακούφισης ανοίγουν το νου μου... Με μια στάση ενδιαφέροντος αρχίζω να εξερευνώ και να κατανοώ τον εαυτό μου... Με ένα εσωτερικό χαμόγελο επαναπλαισιώνω, επανατοποθώ το λάθος... όπως σε μια ταινία... Συγχωρώ τον εαυτό μου... Η συνείδηση μου είναι καθαρή και διαυγής... Αισθάνομαι άνετα... Εγώ είμαι..."








  Σκέψου 
Μαθαίνω από τα λάθη μου. 



Δράσε
Σήμερα διαθέστε δέκα λεπτά από το χρόνο σας για να στοχαστείτε σχετικά με τα λάθη που κάνατε την προηγούμενη εβδομάδα. Ρωτήστε τον εαυτό σας: 
Τι έμαθα; 
Tι θα κάνω διαφορετικά και καλύτερα σαν αποτέλεσμα αυτών που ξέρω;



Μετάφραση σπό: http://www.innerspace.org.uk/challenges/pause.think.act/day-8-handle-mistakes.php




No comments:

Post a Comment