11.7.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι απλός σημαίνει να είσαι το παράδειγμα.

Η απλότητα συχνά μπερδεύεται με τo συνηθισμένο. Μερικές φορές συνδέεται με την έλλειψη χρώματος και ποικιλίας. Έτσι σπάνια επικεντρωνόμαστε στην απλότητα στα λόγια και στις πράξεις μας. Αντίθετα, προσπαθούμε να βάζουμε όσο περισσότερο χρώμα μπορούμε με σκοπό να είμαστε πιο ελκυστικοί ή πιο εντυπωσιακοί. Σ' αυτή τη διαδικασία όμως απομακρυνόμαστε από την πραγματική μας φύση.


Εμπειρία: Το να είμαι απλός σημαίνει να σκέφτομαι τον εαυτό μου σαν ένα σπόρο, ο οποίος είναι πλήρης και ταυτόχρονα απλός. Αληθινή απλότητα σημαίνει να έρχομαι πιο κοντά στην αληθινή μου φύση και ύπαρξη. Σημαίνει να ανακαλύπτω και να χρησιμοποιώ τις αξίες μέσα μου. Μόλις επιτρέψω σ' αυτές τις αξίες να ρέουν από τον εσωτερικό μου εαυτό, οι άλλοι θα μπορούν να εμπνευστούν από εμένα. Με την απλότητα μου γίνομαι ένα παράδειγμα για τους άλλους.




2 comments:

  1. Anonymous12/7/13

    Στη σύγχρονη κοινωνία που ζουμε η απλότητα ειναι δυσκολη αλλα οχι ακατόρθωτη.....

    ReplyDelete
  2. Anonymous13/7/13

    Το εγω ειναι μια βαρια αλυσιδα που μας εμποδιζει να ζουμε στο εμεις

    ReplyDelete