26.7.13

Σκέψη για την ημέρα




Η ταπεινότητα βοηθά τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν τα λάθη τους και να διορθώσουν τους εαυτούς τους.


Η αληθινή ταπεινότητα αντανακλά μια αλήθεια που δεν χρειάζεται να εκφραστεί με λόγια. Η δύναμη της εσωτερικής κατάστασης της ύπαρξης μας θα κάνει το άλλο άτομο να συνειδητοποιήσει το λάθος των τρόπων του.

Εφαρμογή: Όταν κατευθύνω ή αμφισβητώ κάποιον, χρειάζεται να έχω επίγνωση της στάσης μου και να υπενθυμίζω στον εαυτό μου την ταπεινότητα μέσα μου - μόνο τότε θα πρέπει να πω αυτό που έχω να πω. Όταν εμπνέομαι από την ταπεινότητα, τα λόγια μου θα είναι για το όφελος του άλλου ατόμου και θα τον/την βοηθήσουν να μάθει.




1 comment:

  1. Anonymous1/8/13

    Η αληθινή ταπεινότητα δεν μας ανησυχει ,δεν μας προκαλει σύγχυση και θα διαταράξει την ψυχή μας,αλλα μας φέρνει την ειρήνη, την γαληνη και την ηρεμία.

    ReplyDelete