2.7.13

Σκέψη για την ημέρα




Ο έλεγχος πάνω στον εαυτό είναι ο μόνος αληθινός έλεγχος.

Συνήθως αντιλαμβανόμαστε τον έλεγχο σαν κάτι που πρέπει να έχουμε πάνω στους άλλους ή στις καταστάσεις. Έτσι όταν τα πράγματα πάνε στραβά, η πρώτη μας σκέψη είναι να ασκήσουμε έλεγχο. Αλλά από την στιγμή που ούτε οι καταστάσεις ούτε οι άνθρωποι είναι στα χέρια μας, δεν μπορούμε να τους ελέγχουμε.

Εμπειρία: Αντί να προσπαθώ να ελέγξω πράγματα που είναι εκτός των δυνατοτήτων μου, χρειάζεται να μάθω πως να ελέγχω τον εαυτό μου. Έχοντας επίγνωση των πράξεων και των αντιδράσεων μου, μπορώ να μάθω τον αυτοέλεγχο. Αυτό θα επηρεάσει τη συμπεριφορά που έχω όταν τα πράγματα πάνε στραβά, επιτρέποντας μου να προσεγγίσω τα γεγονότα και τους ανθρώπους με έναν πιο θετικό, εποικοδομητικό τρόπο.

1 comment:

  1. Anonymous3/7/13

    Όσο λιγότερο γνωριζουμε τις σκεψεις μας , τόσο περισσότερο ελέγχομαστε από αυτες

    Fluer A.

    ReplyDelete