4.7.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή




.........................................................................................................................................

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ




Η αρνητική συζήτηση με τον εαυτό υπονομεύει την εμπιστοσύνη σας και σαμποτάρει τις προσπάθειές σας. 
Μιλήστε με τον εαυτό σας με απόλυτο σεβασμό. 
Δεν επιτρέπεται κριτική ή κατάκριση! 
Γίνετε ένας προπονητής του εαυτού. 
Εμψυχώστε τον εαυτό σας και δηλώστε θετικά μηνύματα για αυτόν.




Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. 
Ας ξεκινήσουμε με μια φιλική κουβέντα. 'Αγαπητέ εαυτέ σε χαιρετώ με μια ανοικτή και ειλικρινή καρδιά'. 
Αγαπώ τον εαυτό μου και τον σέβομαι. 
Θέλω να μάθω και να ωριμάσω, θέλω να είμαι ο καλύτερος μου φίλος, αυτός που στηρίζει, νοιάζεται, μοιράζεται, εμπιστεύεται. 
Ακούω τον εσωτερικό μου προπονητή, την ενθάρρυνση, την αγάπη, το βλέμμα γεμάτο φροντίδα ... 
Η αυτοεκτίμηση μου ανθίζει. 
Αυτή τη στιγμή έχω την επίγνωση του αληθινού δυναμικού μου.
Eίμαι."






 Σκέψου 
Δίνω στον εαυτό μου πίστωση για ό, τι προσπαθώ να κάνω.






Δράσε
Κλείστε ένα ραντεβού με τον εαυτό σας. Επισκεφθείτε ένα καφέ και απολαύστε ένα ποτό. Πάρτε το χρόνο που χρειάζεται και απαριθμήστε όλες τις καλύτερες ιδιότητες σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας: Σε τι είμαι καλός; Ποια είναι τα δυνατά μου σημεία;





No comments:

Post a Comment