8.7.13

Σκέψη για την ημέρα



Αυτός που μένει εστιασμένος στον προορισμό του θα είναι επιτυχημένος.

Καθώς ταξιδεύουμε προς τον προορισμό μας, είναι εύκολο να αποσπαστεί η προσοχή μας. Μερικές φορές χάνουμε τόσο χρόνο με το να σκεφτόμαστε τα μικρά πράγματα που επηρεάζουν τις ζωές μας ώστε χάνουμε την εστίαση μας και δεν προχωράμε μπροστά.

Εμπειρία: Αρχικά, πρέπει να ξεκαθαρίσω το στόχο μου. Ύστερα πρέπει να σκεφτώ πως θα δουλέψω για να τον πετύχω. Όταν οι καταστάσεις έρχονται για να μου αποσπάσουν την προσοχή χρειάζεται να υπενθυμίσω στον εαυτό μου πως είναι μόνο παράπλευρες σκηνές, δεν είναι σημαντικές. Αντίθετα, για να πετύχω, χρειάζεται να κρατήσω την ενέργεια μου επικεντρωμένη στον προορισμό μου.




1 comment:

  1. Anonymous10/7/13

    Για να είναι κανεις επιτυχής απαιτουνται δύο πράγματα:
    Σαφείς στόχους και την επιθυμία για την υλοποίησή τους.

    ReplyDelete