18.7.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή



.........................................................................................................................................

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΚΕΦΙ ΣΤΗ ΖΩΗ


Όταν περνάτε καλά, είστε γοητευμένοι από το κάθε τι, ενθουσιασμένοι με τις προκλήσεις και αρκετά περίεργοι ώστε να εξερευνήσετε ενεργά τη ζωή. Μετά τίποτα δεν είναι αδύνατο ή άπιαστο.



Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
"Σταματώ για λίγο για να είμαι με τον εαυτό μου. Βλέπω τον εαυτό μου σαν ένα φιλοξενούμενο σ’ αυτό τον κόσμο, έναν τουρίστα γι' αυτή τη μέρα. 
Βλέπω τα πάντα σαν να είναι η πρώτη φορά, τη φύση δίπλα μου, την κίνηση... με μια αίσθηση θαυμασμού. Γεμίζω ενέργεια. Γι' αυτή τη στιγμή τίποτα δεν είναι δικό μου, δεν έχω υποχρεώσεις. Είμαι εδώ για να απολαύσω αυτή τη στιγμή. Χαμογελώντας στη ζωή, βλέποντας χρώμα σε κάθε όψη της, συντονίζομαι με τη μελωδία της. Υπάρχει χαρά μέσα μου. Είμαι!"









 Σκέψου 
Περπατώ στη χαρούμενη πλευρά της ζωής.





Δράσε
Ακολούθησε μια διαφορετική διαδρομή για την εργασία σου και προσπάθησε να δεις την περιοχή μέσα από την οποία περνάς σαν ένας τουρίστας.




Mετάφραση από: http://www.innerspace.org.uk/challenges/pause.think.act/day-11-add-fun-to-life.php






No comments:

Post a Comment