11.7.13

Eργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή



.........................................................................................................................................

ΧΩΡΙΣ ΕΓΩΙΣΜΟ



Με το εγώ, επιτίθεστε ή παίρνετε αμυντική στάση όταν κάποιος σας προσβάλλει, διαφωνεί  μαζί σας ή σας επικρίνει. Χωρίς εγώ, είστε σε θέση να αποδεχθείτε τις αδυναμίες σας χωρίς να διακυβεύετε την αξία του εαυτού σας ή να την υποτιμάτε.



Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Οραματίζομαι τον εαυτό μου ψηλά στα βουνά να κάθομαι στην άκρη μιας ακίνητης λίμνης. Η  φανταχτερή επιφάνεια της αντανακλά την κρυστάλλινη διαύγεια του ουρανού. Λυγίζω προς τα μπροστά και κοιτάζω με θαυμασμό την καθαρή επιφάνεια του νερού για να δω την αντανάκλαση μου. Βλέπω τα ελαττώματα μου αλλά επιλέγω να μη ντραπώ ούτε να τα κριτικάρω και αφήνω τη σύγκριση του εαυτού μου με τους άλλους. Συμφιλιώνομαι με τον εαυτό μου. Είμαι μοναδικός. Δεν υπάρχει κανείς σαν κι εμένα. Επικεντρώνομαι στο καλό μέσα μου και το βλέπω να αυξάνει. Είμαι!"






 Σκέψου 
Είμαι μοναδικός και τόσο πολύτιμος, όπως όλοι οι άλλοι.





Δράσε
Σήμερα βάλτε το εγώ σας κατά μέρος και ζητήστε από ένα νεότερο άτομο συμβουλή. Δεν χρειάζεται να την ακολουθήσετε, αλλά λάβετε την υπόψη σας με ειλικρίνεια.




Μετάφραση από: http://www.innerspace.org.uk/challenges/pause.think.act/day-5-without-ego.php



No comments:

Post a Comment