25.7.13

Eργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή



.........................................................................................................................................

ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΤΕ ΤΟ ΘΥΜΟ


Ο θυμός μπορεί να οφείλεται περισσότερο στις ανεκπλήρωτες  προσδοκίες  μας και στον τρόπο σκέψης μας παρά  σε ένα άτομο ή σε ένα γεγονός. 
Επιλέξτε να ηρεμήσετε και θα είναι ευκολότερο να υπερνικήσετε το θυμό σας και να πάρετε πίσω τον έλεγχο.


Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
«Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Αποστασιοποιούμαι  από τον κόσμο, από τους ανθρώπους και τα γεγονότα. Αιωρούμαι πάνω από όλα σαν να είμαι σε ένα μπαλόνι.
Ήρεμος και γαλήνιος παρατηρώ τι ενεργοποιεί το θυμό μου.
Μπορώ να σκεφτώ διαφορετικά, είμαι σε θέση να προχωρήσω σε μια καλύτερη κατάσταση του νου, κατανοώντας ότι ο καθένας κάνει το καλύτερο που μπορεί, οι καταστάσεις θα έρθουν και θα φύγουν.
Χαλαρώνω τον εαυτό μου και αφήνω το θυμό να φύγει. Αισθάνομαι ελεύθερος, ικανός να προχωρήσω μπροστά, να συγχωρήσω. Είμαι.»


video




 Σκέψου 
Ανεξάρτητα του τι θα συμβεί, έχω την ικανότητα να παραμείνω ήρεμος.




Δράσε
Σήμερα προσπαθήστε να εκτονώσετε το θυμό σας με ασφάλεια. Γράψτε μια επιστολή προς το πρόσωπο με το οποίο είστε θυμωμένος και στη συνέχεια πετάξτε την μακριά. Eπιλέξτε να εξανεμίσετε το θυμό σας πάνω σε ένα χαρτί παρά να επιτεθείτε. Σύμβολα, αφηρημένα σχέδια και φιγούρες είναι όλα αποδεκτά.




Mετάφραση από: http://www.innerspace.org.uk/challenges/pause.think.act/day-12-get-over-anger.php




1 comment:

  1. Anonymous1/8/13

    Στο θυμό κανείς δεν κάνει καλό.

    ReplyDelete