17.8.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι ακούραστος σημαίνει να εξασφαλίζεις την επιτυχία.


Αυτός που είναι ακούραστος είναι προετοιμασμένος για κάθε κατάσταση της ζωής κι έτσι δεν φοβάται από οτιδήποτε συμβαίνει. Το να είσαι ακούραστος σημαίνει να μπορείς να κατανοήσεις την κατάσταση με ακρίβεια και να έχεις την ικανότητα να προχωρήσεις μπροστά παρά τις δύσκολες καταστάσεις. Σημαίνει επίσης να μαθαίνεις από κάθε μια κατάσταση και να προοδεύεις διαρκώς.

Λύση: Όταν μπορώ να είμαι ακούραστος σε όλες τις καταστάσεις της ζωής μου, μπορώ να κατανοήσω τα πράγματα με σαφήνεια. Δεν βιώνω καθόλου φόβο αλλά μπορώ να προχωρήσω μπροστά με αυτοπεποίθηση γνωρίζοντας πως θα είμαι σίγουρα επιτυχής. Με το να είμαι ακούραστος, εξασφαλίζω την επιτυχία ακόμα και όταν οι χειρότερες προκλήσεις έρχονται στο δρόμο μου.





No comments:

Post a Comment