22.8.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να περιμένεις με ανυπομονησία για κάτι καλό σημαίνει να τρως άγουρο φρούτο.

Το να έχεις επιθυμία να λάβεις το αποτέλεσμα από αυτό που κάνεις είναι σαν να τρως άγουρο φρούτο. Είναι σαν να ακολουθείς μια σκιά την οποία ποτέ δεν θα πιάσεις. Από την άλλη μεριά, το να κάνεις τα πράγματα επειδή υπάρχει χαρά στο να τα κάνεις σημαίνει να απολαμβάνεις την προσπάθεια. Αυτό εξασφαλίζει ότι λαμβάνεται ο καρπός την κατάλληλη στιγμή.

Λύση: Όταν μπορώ να κάνω τα πράγματα επειδή τα απολαμβάνω, μπορώ να είμαι ελεύθερος από προσδοκίες. Επειδή είμαι ελεύθερος από προσδοκίες και επιθυμίες ενώ ταυτόχρονα δουλεύω προς τον στόχο μου, βλέπω πως καταφέρνω τα πάντα χωρίς δυσκολία. Είμαι υπομονετικός και περιμένω με χαρά να ωριμάσει ο καρπός της προσπάθειας μου.

No comments:

Post a Comment