25.8.13

Σκέψη για την ημέρα



Η ενδοσκόπηση φέρνει στην επιφάνεια τη θετικότητα 
που υπάρχει μέσα.

Κάθε άνθρωπος έχει μια εσωτερική θετική φύση εξαιτίας των έμφυτων ιδιοτήτων της αγάπης, της γαλήνης, της ευτυχίας κτλ. που υπάρχουν μέσα. Η ενδοσκόπηση, η άσκηση του να κοιτώ μέσα, δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να είναι σε συνεχή επαφή με τον εαυτό του και την αληθινή του φύση. Βοηθά στην έκφραση αυτών των ιδιοτήτων σε οτιδήποτε γίνεται. Εξαιτίας της άσκησης για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτές οι ιδιότητες έρχονται στην επιφάνεια πολύ εύκολα τη στιγμή της ανάγκης.

Λύση: Η άσκηση του να είμαι ενδοσκοπικός με βοηθά να βιώνω αυτές τις ιδιότητες μέσα μου, οι οποίες διαφορετικά παραμένουν κρυμμένες κατά τη διάρκεια δύσκολων καταστάσεων. Έτσι έχω αληθινό αυτοσεβασμό που με βοηθά να τελειώσω τον εγωισμό. Μου δίνει επίσης τη δύναμη να αναγνωρίζω και να αποδέχομαι τα λάθη μου, και έχω έτσι το κουράγιο να δουλέψω με αυτά επιτυχώς.




No comments:

Post a Comment