9.8.13

Διαλογισμός



ΤΟ  ΜΟΝΟΠΑΤΙ  ΤΗΣ  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ

(συνέχεια...)




Ας συνδέσουμε όλες τις σκέψεις των στοχασμών που αναφέρθηκαν στα προηγούμενα μέρη (στο "Μονοπάτι της κατανόησης") και ας τις χρησιμοποιήσουμε σαν ένα όχημα για να μας πάει βαθύτερα στην εμπειρία του αληθινού εαυτού.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
Αποσύρω τις σκέψεις και την επίγνωση μου από την επιρροή της ημέρας,
Ταξιδεύω στον εσωτερικό κόσμο της ύπαρξης μου,
στο ‘ιερό’ της εσωτερικής θεραπείας.
Εδώ στο δικό μου εσωτερικό χώρο,
είμαι σίγουρος και ασφαλής,
τίποτε δεν μπορεί να με αγγίξει ή να με βλάψει.
Είμαι συγκεντρωμένος στη σιωπή,
ελεύθερος,
και σ’ αυτή τη φωτεινή, απροσκόλλητη κατάσταση ησυχίας και ηρεμίας,
έχω την επίγνωση της αληθινής μου μορφής και ταυτότητας.
Είμαι η ζωντανή, αγνή και αιώνια ενέργεια,
η λαμπερή ψυχή που ακτινοβολεί φως,
και τώρα αναδύομαι και βιώνω την αληθινή μου φύση,
τις αρχικές μου ιδιότητες – εκείνες της αγάπης, του φωτός και της γαλήνης.
Η αγνότερη πηγή της αγάπης αναδύεται, ρέει μέσα από μένα, με γεμίζει και με περιτριγυρίζει.
Γίνομαι αυτή η αγάπη,
είμαι  αυτή η αγάπη.
Και το φως της γαλήνης αναδύεται,
εισέρχομαι σ’ αυτή τη γαλήνη,
γίνομαι αυτή η γαλήνη,
είμαι αυτή η γαλήνη.
Είμαι αυτό το φως, αυτή η αγάπη, αυτή η ευδαιμονία,
αυτή η φυσική κατάσταση σοφίας και αληθινής ύπαρξης.
Και είμαι επικεντρωμένος, συγκεντρωμένος και ενδυναμωμένος
σ’ αυτή την αύρα αγνής συνειδητότητας,
με την επίγνωση ότι η μορφή μου είναι αυτή του φωτός,
η φύση μου είναι αυτή της γαλήνης,
η ύπαρξη μου είναι αυτή της αγάπης.








                           Μετάφραση από: Jim Rayan (2006). Μeditation. The 13 pathways to happiness. U.K.: OBooks



No comments:

Post a Comment