15.8.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή



.........................................................................................................................................

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΟΒΟ



«Αντιμετωπίστε, Εξερευνήστε, Αποδεχθείτε και Ανταποκριθείτε» στους φόβους σας με θάρρος. Το θάρρος σας δίνει τη δύναμη να αναλάβετε δράση, παρόλο το φόβο. Όταν κινείστε πέρα από την αδράνεια και βγαίνετε από τη ζώνη άνεσής σας, μπορείτε να ανακαλύψετε τις πραγματικές δυνατότητές σας.




Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
«Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Αποκτώ επίγνωση της φλυαρίας των φόβων μου. Στο πίσω μέρος του νου μου τους αποδέχομαι έτσι όπως είναι. Είμαι έτοιμη να τους αφήσω να φύγουν. Με κάθε αναπνοή τα μονοπάτια του νου μου ξεκαθαρίζουν. Ο νους μου ανοίγει μια πηγή δύναμης. Σ’ αυτή την ηρεμία απορροφώ δύναμη. Νιώθοντας γεμάτη ενέργεια επιλέγω να σταθώ ψηλά, γεμάτη δύναμη και αυτοπεποίθηση. Το θάρρος ρέει με κάθε αναπνοή. Έχω τη δύναμη να αντιμετωπίσω τους φόβους μου με σιγουριά και θάρρος. Είμαι!»








 Σκέψου 
Έχω το θάρρος να αντιμετωπίσω αυτό που βρίσκεται μπροστά μου.






Δράσε
Σήμερα βγείτε έξω από τη ζώνη άνεσης σας. Πάρτε ένα μικρό ρίσκο ή δοκιμάστε κάτι καινούριο.









No comments:

Post a Comment