1.8.13

Eργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή



.........................................................................................................................................

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ


Όσο πιο πολύ απολαμβάνετε αυτό που κάνετε, τόσο πιο εύκολο είναι να συγκεντρωθείτε.
Δώστε νόημα σ’ αυτό που κάνετε και θα το κάνετε ενδιαφέρον για τον εαυτό σας.
Αυξήστε τη συγκέντρωση σας και θα καταφέρνετε περισσότερα σε λιγότερο χρόνο.



Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Αποκτώ επίγνωση των εξωτερικών ήχων ή άλλων παρεμβάσεων και αποφασίζω να αφήσω να φύγουν εικόνες και σκέψεις. Απαλά και αργά πηγαίνω πέρα από αυτές. Συγκεντρώνοντας την προσοχή μου προς τα μέσα μαζεύω όλη την ενέργεια μου σε ένα μόνο σημείο συγκέντρωσης, σε ένα ακίνητο σημείο. Είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στον εσωτερικό μου κόσμο, το ιερό μου, παραμένω σε επαφή νιώθοντας ελεύθερος και ανάλαφρος. Ο νους μου είναι καθαρός. Είμαι με ένα φυσικό τρόπο συγκεντρωμένος, γεμάτος δύναμη. Είμαι!"







 Σκέψου 
Κάθε τι που κάνω αξίζει 100% την προσοχή μου.




Δράσε
Σήμερα κάνε ένα πράγμα τη φορά. Κάντο καλά και απόλαυσε το πλήρως












No comments:

Post a Comment