11.9.13

Σκέψη για την ημέρα



Η γλώσσα της σιωπής είναι πιο ισχυρή από τον ήχο των λέξεων.

Όταν κάτι εκφράζεται στη σιωπή, αυτό γίνεται μέσω της δύναμης των σκέψεων. Τέτοιες σκέψεις εξαπλώνουν θετικούς κραδασμούς και φτάνουν στους άλλους, με τέτοιον τρόπο που ούτε οι λέξεις δεν μπορούν. Επίσης, όταν προστίθενται θετικές πράξεις στις θετικές σκέψεις, το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι ορατό. Τότε τα λόγια δεν χρειάζονται για να εκφράσουν τις καλές προθέσεις και τις καλές ευχές.

Λύση: Όταν μπορώ να εκφράσω τον εαυτό μου μέσα από τη γλώσσα της σιωπής, μπορώ να είμαι ελεύθερος από προσδοκίες από τους άλλους να ακούσουν αυτό που λέω. Θα επικοινωνώ αυτό που χρειάζεται σιωπηλά μέσω των καλών ευχών εμπνέοντας τους άλλους με τις θετικές μου πράξεις. Έτσι μπορώ να παραμένω ικανοποιημένος και ανάλαφρος, ακόμα κι αν δεν έχω δει το αποτέλεσμα της επικοινωνίας μου.




No comments:

Post a Comment