4.9.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι κριτής του εαυτού σημαίνει πως είσαι απαλλαγμένος από το να κρίνεις τους άλλους.

Αυτός που γίνεται ο κριτής του εαυτού και όχι των άλλων, δεν κρίνει τους άλλους χωρίς λόγο. Ένα τέτοιο άτομο δεν υπερασπίζεται τον εαυτό του με το να δικαιολογείται και να αποδεικνύει πως έχει δίκιο. Έτσι μπορεί να φέρει θετική αλλαγή στον εαυτό του και οι άλλοι μπορούν να εμπνευστούν από την αλλαγή που φέρνει στην ζωή του.

Λύση: Όταν δεν δικαιολογούμαι για τα πράγματα που πάνε στραβά, ιδιαίτερα στον εαυτό μου, μπορώ να βιώσω πρόοδο στη ζωή μου. Αντί να κατηγορώ τους άλλους για οτιδήποτε συμβαίνει, μπορώ να πάρω ένα καινούργιο μάθημα και να το χρησιμοποιήσω για την πρόοδο μου. Μπορώ να παραμείνω ανάλαφρος επειδή δεν έχω προσδοκίες από τους άλλους, αλλά μπορώ να φέρω αλλαγή σε αυτούς μέσω των πράξεων μου.

No comments:

Post a Comment