6.9.13

Σκέψη για την ημέρα



Το να σπέρνεις τους σπόρους των αγνών αισθημάτων συνεχώς σημαίνει να βιώνεις θετικούς καρπούς.

Όταν τα αισθήματα κάποιου είναι σταθερά θετικά και αγνά, δεν υπάρχει προσδοκία ο καρπός να βγει άμεσα. Ακόμη κι αν οι άλλοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη θετικότητα ή αν οι καταστάσεις δεν είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες μου, εξακολουθεί να υπάρχει το αίσθημα της προσφοράς. Έτσι υπάρχει αυτή η θετικότητα που εκφράζεται μέσα από τους κραδασμούς που εξαπλώνονται τριγύρω και σε κάθε λέξη και πράξη.

Λύση: Όσο περισσότερο μπορώ να έχω αγνά αισθήματα για τους γύρω μου, τόσο περισσότερη είναι η θετικότητα που αναδύεται από μέσα. Επειδή έχω ανακαλύψει τη θετικότητα μέσα μου, μπορώ να δώσω ανιδιοτελώς. Έτσι βιώνω τον άμεσο καρπό αυτού που έχω δώσει και συσσωρεύω για το μέλλον συνεχίζοντας να απολαμβάνω τους πολλαπλούς καρπούς αυτού που δίνω.




No comments:

Post a Comment