21.10.13

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα







Η ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ



Η ανεκτικότητα βασίζεται στο να πηγαίνουμε πέρα
από τα τεχνητά πράγματα που μας χωρίζουν.

Είναι το αποτέλεσμα του να στρεφόμαστε προς τα μέσα
και να γνωρίζουμε τον εαυτό μας.

Αν μπορώ να αντιμετωπίσω τον εγωισμό μου,
τότε ο θυμός μπορεί να διαλυθεί.
Αυτό βοηθάει επίσης και στην επίλυση εξωτερικών προβλημάτων.

Χωρίς τον εγωισμό μου, θα μπορώ να χειριστώ τα πάντα!

Διαφορετικά, είναι ακριβώς το ίδιο παλιό πράγμα-εσύ εναντίον μου,
το δικό σου ενάντια στο δικό μου, ... - μη ανεκτικότητα.


Αν δεν έχω εγωισμό κι έχω  ειλικρινή καρδιά
ενδιαφέρομαι για τις ανάγκες των  άλλων
και είμαι αρκετά γεμάτος ώστε να δώσω.

Όταν γνωρίζεις τον εαυτό με αυτόν τον τρόπο
τότε μπορείς να γνωρίσεις και τους άλλους.

Το «πρέπει να με καταλάβουν» μετατρέπεται
σε «πρέπει να κατανοήσω».
Όχι «αυτοί πρέπει να αλλάξουν» αλλά
«θα δώσω αυτό που χρειάζεται».

Η υπομονή, η γαλήνη και η ωριμότητα αναπτύσσονται.

Η πνευματική ανεκτικότητα καλλιεργεί εσωτερική σοφία
τέτοιου είδους που δεν λαμβάνεται από τα βιβλία.


Στρέψου προς τα μέσα
και στη σιωπή γέμισε τον εαυτό σου
με θεϊκή κληρονομιά.

Πάντα να θυμάσαι,
δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα.

Ό,τι είναι αληθινό θα αποκαλυφθεί ούτως ή άλλως.

Δουλεύοντας ώστε να κερδίσεις τις καρδιές των άλλων

είναι αυτό που θα φέρει ευτυχία στη ζωή σου.




Μετάφραση από: Companion of God.The wisdom and words of Dadi Janki.




No comments:

Post a Comment