5.10.13

Σκέψη για την ημέρα




Ο καλύτερος τρόπος για να προοδεύσεις είναι να κερδίζεις καλές ευχές και ευλογίες από τους άλλους.


Γι' αυτόν που κερδίζει τις ευλογίες των άλλων σε κάθε βήμα, η επιτυχία είναι εύκολη. Υπάρχει θετικότητα και ιδιαιτερότητες που αποκαλύπτονται σε κάθε πράξη και όφελος τόσο για τον εαυτό όσο και για τους άλλους. Ακόμα και οι πιο δύσκολες καταστάσεις δεν αποτρέπουν ένα τέτοιο άτομο αλλά έχει τη δύναμη και το θάρρος να προχωρήσει. Έτσι υπάρχει συνεχής πρόοδος οποιεσδήποτε κι αν είναι οι καταστάσεις.

Λύση: Όταν είμαι σταθερός και λαμβάνω καλές ευχές από τους γύρω μου, μπορώ να είμαι ελεύθερος από εμπόδια. Μπορώ να προχωρώ μπροστά με ευκολία υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις, μπορώ να ωφεληθώ από τους γύρω μου οι οποίοι είναι πρόθυμοι να παρέχουν στήριξη την κατάλληλη στιγμή επειδή οι πράξεις μου έχουν κερδίσει τις καλές ευχές από τους άλλους. 




No comments:

Post a Comment