8.10.13

Σκέψη για την ημέρα



Η ενδοσκόπηση δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να είναι ελεύθερος από την επιρροή της αρνητικότητας.

Ενδοσκόπηση σημαίνει επιθυμία να είμαι καλός. Η ενδοσκόπηση δίνει τη δυνατότητα να κοιτάζω μέσα μου και να βλέπω τον αληθινό εαυτό στον καθρέφτη της καρδιάς. Έτσι ενεργοποιείται η εσωτερική πνευματικότητα. Μετά όλη η προσπάθεια που γίνεται είναι για να ενεργοποιηθεί το έμφυτο καλό. 
Σταδιακά διαπιστώνω πως η συμπεριφορά που συνδέεται με αρνητικά χαρακτηριστικά σταματά να εκφράζεται καθώς αυτά αρχίζουν να χάνουν έδαφος.

Λύση: Όταν μπορώ να έχω ενδοσκόπηση και να κοιτάξω μέσα, μπορώ να δω την καλοσύνη που υπάρχει μέσα μου. Εξαιτίας αυτού, είμαι ελεύθερος από προσδοκίες από τους άλλους ότι θα πρέπει να αναγνωρίσουν την καλοσύνη μου ή να με θεωρήσουν καλό. Αντίθετα είμαι ικανοποιημένος με αυτό που είμαι και συνεχίζω να βγάζω το καλύτερο από μέσα μου. Επίσης συνεχίζω να μαθαίνω από όλες τις καταστάσεις και βιώνω πρόοδο.



No comments:

Post a Comment