17.11.13

Σκέψη για την ημέρα



Με μια εξυψωμένη συνειδητότητα γίνεται ιδιαίτερη κάθε δραστηριότητα που πραγματοποιείται.

Όπως είναι η συνειδητότητα, έτσι είναι και τα αισθήματα που κρύβονται πίσω από κάθε δραστηριότητα και κατ' επέκταση η ποιότητα της. Το να κάνω απλά πράξεις και να τελειώνω τις δραστηριότητες πρόχειρα δεν φέρνει τόση ιδιαιτερότητα και ακρίβεια όση θα έπρεπε. Όταν η συνειδητότητα είναι ιδιαίτερη, όταν δηλαδή πριν την υλοποίηση της δραστηριότητας αφιερώνω χρόνο για να σκεφτώ τόσο τη δραστηριότητα όσο και τον εαυτό, αποκαλύπτεται ιδιαιτερότητα στη δραστηριότητα. 

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να αρχίσω κάθε δραστηριότητα με ιδιαίτερη συνειδητότητα, όπως ότι «είμαι νικητής», ή «είμαι γεμάτος δύναμη»  ή «αυτή η δραστηριότητα είναι για το όφελος όλων», είμαι σε θέση να βιώσω την ιδιαιτερότητα του να κάνω αυτή τη δραστηριότητα. Είμαι επίσης σε θέση να αυξήσω τον αυτοσεβασμό μου, οποιαδήποτε κι αν είναι η δραστηριότητα ή όσο απλή και αν είναι.



No comments:

Post a Comment