13.11.13

Σκέψη για την ημέρα





Αυτός που έχει τη δύναμη να 'αντιμετωπίσει' 
είναι ελεύθερος από ένταση.

Το να είσαι καλός με αυτούς που είναι καλοί είναι φυσικό, αλλά το να είσαι καλός με αυτούς που σου συμπεριφέρονται άσχημα είναι γνωστό σαν το να έχεις τη δύναμη να 'αντιμετωπίσεις'. Αυτό έρχεται με φυσικό τρόπο όταν υπάρχει η δύναμη να μεταμορφώσεις ακόμα και αυτό που είναι αρνητικό σε κάτι θετικό. Όταν υπάρχει η δύναμη να 'αντιμετωπίζεις', δεν υπάρχουν αντίποινα ούτε διαμάχη. Υπάρχει αγάπη που δίνεται σε όλους τους γύρω.

Λύση: Όταν μπορώ να μεταμορφώσω και να δω τα πάντα γύρω με θετικό τρόπο, δεν θα έχω καμία δυσκολία με καμία κατάσταση. Θα μπορώ να αντιμετωπίσω όλες τις καταστάσεις με ανάλαφρο και εύκολο τρόπο. Όταν μπορώ να είμαι ελεύθερος από ένταση με αυτό τον τρόπο, είμαι σε θέση να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και έτσι αποτελώ έμπνευση για τους γύρω μου.











No comments:

Post a Comment