20.12.13

Σκέψη για την ημέρα




Το να είμαι ακούραστος σημαίνει να μην έχω ποτέ 
το αίσθημα πως "καταρρέω".

Το να είμαι ακούραστος δεν έχει να κάνει μόνο με την αντοχή του σώματος, έχει πιο πολύ να κάνει με την ικανότητα του πνεύματος. Το να είμαι ακούραστος σημαίνει να μην επιτρέπω σε τίποτα να κλέψει το χρώμα και την ομορφιά της ζωής. Προκύπτει από  την εκτίμηση της ποικιλίας που φέρνει η ζωή που μας επιτρέπει να είμαστε σταθεροί σε όλες τις καταστάσεις.

ΛύσηΑκόμα και σε δύσκολες καταστάσεις, χρειάζεται να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι μπορώ να απολαύσω την ομορφιά της ζωής. Χρειάζεται να απολαμβάνω το να μαθαίνω από τις αποτυχίες μου τόσο όσο απολαμβάνω και την επιτυχία. Αυτό θα μου επιτρέψει να προχωρήσω και θα διαπιστώσω πως έχω περισσότερη ενέργεια σε δύσκολες καταστάσεις.









No comments:

Post a Comment