27.12.13

Σκέψη για την ημέρα


Το να ελέγχεις τακτικά σημαίνει να αλλάζεις

Όταν γίνεται κάποια αρνητική πράξη, υπάρχει άμεσα ένα αίσθημα ενοχής και η επιθυμία να μην επαναληφθεί ξανά. Ο έλεγχος όμως χρειάζεται να είναι σε τέτοιο επίπεδο ώστε αυτή η πράξη ποτέ να μην επαναληφθεί ξανά.
Το να διατηρεί κάποιος ένα διάγραμμα με τις αδυναμίες του σημαίνει να ελέγχει συχνά. Ένας τέτοιος έλεγχος φέρνει μόνιμη αλλαγή. 

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να κρατήσω ένα διάγραμμα στο οποίο μπορώ να καταγράψω την πρόοδο μου, μπορώ να παραμείνω αφοσιωμένος στη μεταμόρφωση μου. Δυσμενείς καταστάσεις ή άνθρωποι δεν θα με εμποδίσουν ποτέ, καθώς εγώ μπορώ να φέρω την επιθυμητή αλλαγή. Μπορώ να συνεχίσω τη διαδικασία της μεταμόρφωσης ακόμα και όταν αυτό που ψάχνω να αλλάξω δεν είναι βλαβερό στην παρούσα φάση της ζωής μου. Έτσι ο συχνός έλεγχος δεν θα επιτρέψει στην απροσεξία να έρθει. 




No comments:

Post a Comment