17.12.13

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα



ΘΑΡΡΟΣ

Χρειάζομαι θάρρος για να παραμείνω αληθινός με τον εαυτό μου
στον σημερινό ψεύτικο κόσμο.
Αυτό δεν είναι μικρό πράγμα.

Ωστόσο ο κύριος σκοπός μιας πνευματικής μελέτης είναι
να αναπληρώσει το θάρρος.
Το θάρρος να υποστηρίζω αυτό στο οποίο πιστεύω.

Η αυθεντική, αληθινή φύση είναι αυτή της γαλήνης και της θεϊκότητας.
Το να βιώνω αυτό σημαίνει να είμαι πεπεισμένος για την απόλυτη
σημασία της εσωτερικής μου αξίας.
Μπορώ να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε αντίθεση με τη δύναμη των πεποιθήσεων μου.

Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσκολία στο να πιστέψουν
στον ανώτερο τους εαυτό.
Άλλοι απλά δεν πιστεύουν πια στο μέλλον.

Η συνειδητοποίηση του εαυτού απομακρύνει τις αμφιβολίες.
Η αυθεντική μου φύση είναι η γαλήνη.
Δεν είμαι σκλάβος των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας μου
(είμαι ο δημιουργός τους).
Είμαι τόσο θεατής όσο και ηθοποιός στο Δράμα της ζωής.
Οτιδήποτε συμβαίνει είναι ωφέλιμο.

Καθώς ενσαρκώνω αυτές τις αλήθειες στη ζωή μου
το θάρρος μου ποτέ δεν θα με εγκαταλείψει.


Μετάφραση από: Companion of God.The wisdom and words of Dadi Janki.



No comments:

Post a Comment