11.1.14

Σκέψη για την ημέρα




Η σύνδεση των υποσχέσεων με την αποφασιστικότητα επιτρέπει σε κάποιον να ξεπεράσει όλα τα προβλήματα.
Όταν δίνουμε μία υπόσχεση, συνήθως το κάνουμε με πολύ ενθουσιασμό. Αισθανόμαστε δεσμευμένοι να εκπληρώσουμε αυτό που έχουμε πει πως θα κάνουμε. Αλλά αν αντιμετωπίσουμε ακόμα και λίγη αντίθεση ή δυσκολία στην εκπλήρωση της υπόσχεσης, έχουμε την τάση να χάνουμε την ελπίδα και συχνά εγκαταλείπουμε την προσπάθεια εντελώς.

Λύση: Για να φέρω μία αλλαγή μέσα μου και να εκπληρώσω την υπόσχεση μου, χρειάζεται να χρησιμοποιήσω την αρετή της αποφασιστικότητας. Όταν βλέπω τον εαυτό μου να χάνει τον ενθουσιασμό να τελειώσει αυτό που ξεκίνησε, χρειάζεται να υπενθυμίσω στον εαυτό μου τη σημασία της υπόσχεσης που έδωσα. Αυτό θα μου επιτρέψει να ξεπεράσω τα εμπόδια που με σταματούν από το να κάνω τις σκέψεις και τα λόγια πράξη.






No comments:

Post a Comment