17.1.14

Σκέψη για την ημέρα




Η αληθινή αγάπη για τους άλλους τους καθιστά ικανούς να είναι ελεύθεροι από τις αδυναμίες τους.

Το σημάδι πως έχω καλές ευχές για τους άλλους είναι ότι δεν περιγράφω την αρνητικότητα τους σε κανέναν άλλον. Όταν υπάρχει αληθινή αγάπη για το άλλο άτομο και υπάρχει επιθυμία να το δω να προοδεύει, δεν επαναλαμβάνω τα αρνητικά του χαρακτηριστικά σε άλλους. Υπάρχει επίσης αυθεντική αγάπη και ενδιαφέρον που αποκαλύπτεται μέσα από τα λόγια και βοηθά το άλλο άτομο να αναγνωρίσει τις ιδιαιτερότητες του και να τις χρησιμοποιήσει για δικό του όφελος.

Λύση: Η επιθυμία μου για τελειότητα μου δίνει τη δυνατότητα να γίνω μία πηγή στήριξης και ενθάρρυνσης για το άλλο άτομο, όταν είμαι σε θέση να δω τις δυνάμεις του και να συσχετιστώ με αυτές τις δυνάμεις και τις ιδιαιτερότητες. Όποιες και αν είναι οι συνθήκες δεν δίνω στους άλλους μία εμπειρία αρνητικότητας και αποθάρρυνσης. Λαμβάνω την αγάπη και τις καλές ευχές τους σαν επιστροφή αυτού που έχω δώσει.



No comments:

Post a Comment