18.1.14

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι ευτυχισμένος σημαίνει να αφήνεις πίσω πράγματα μέσω του νου και όχι μόνο μέσα από τα λόγια.

Τα πράγματα δεν συμβαίνουν πάντα όπως περιμένουμε να συμβούν. Τέτοιες στιγμές, αυτός που μπορεί να αφήσει τις προσδοκίες του από την κατάσταση είναι αυτός που μπορεί να την ξεχάσει. Ένα τέτοιο άτομο δεν θα μιλά σχετικά με την κατάσταση ξανά και ξανά και δεν θα την περιγράφει στον καθένα. Ούτε θα νιώθει την ανάγκη να πει "αφήνω" την κατάσταση. Από τη στιγμή που η κατάσταση γίνεται αποδεκτή όπως είναι, δεν υπάρχει ούτε μία σκέψη σχετικά με αυτήν. 

Λύση: Όταν αποδέχομαι τα πράγματα όπως είναι, είμαι σε θέση να μάθω και να γίνω 'πλουσιότερος' με κάθε νέα εμπειρία. Δεν θα προβληματίζομαι νοητικά από αυτό που συνέβη, αλλά θα είμαι σε θέση να διατηρήσω την εσωτερική μου ευτυχία. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορώ να κρατήσω τον νου μου καθαρό για οτιδήποτε έρχεται στο μέλλον. Θα είμαι ελεύθερος από άχρηστες σκέψεις και θα βιώνω διαρκή πρόοδο με τα αποθέματα που έχω στη διάθεση μου.



No comments:

Post a Comment