2.1.14

Σκέψη για την ημέρα



Η δύναμη του να "βυθίζω" φέρνει επιτυχία στις σχέσεις.

Η ιδιαιτερότητα του ωκεανού είναι να "βυθίζει". Το πιο όμορφο μαργαριτάρι φτιάχνεται από τη βρωμιά που πετιέται στον ωκεανό. Έτσι, με τον ίδιο τρόπο, η δύναμη του να "βυθίζω" την αρνητικότητα, στην πραγματικότητα, επιτρέπει σε κάποιον να βλέπει τη θετικότητα παρά την προφανή αρνητικότητα που εκφράζεται από κάποιο άλλο άτομο. Μετά η σχέση με το άλλο άτομο έχει να κάνει μόνο με τη θετική του πλευρά.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να "βυθίζω" την αρνητικότητα των άλλων και να κοιτώ τη θετική πλευρά μέσα τους, μπορώ αυτόματα να βιώσω αναλαφρότητα και θετικότητα μέσα μου. Επίσης παρατηρώ πως οι άλλοι συναναστρέφονται μαζί μου με τη θετική τους πλευρά. Μπορώ να είμαι επιτυχημένος στις σχέσεις μου με αυτούς όσο δύσκολα και αν είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους.




No comments:

Post a Comment