24.1.14

Σκέψη για την ημέρα



Το να θεωρώ τα προβλήματα ότι είναι ένα παιχνίδι σημαίνει να προχωρώ μπροστά με ανάλαφρο τρόπο.
Θεωρούμε τις δύσκολες καταστάσεις προβλήματα τα οποία χρειάζεται να τα ξεφορτωθούμε. Συχνά αποφεύγουμε την κατάσταση ή τους ανθρώπους που εμπλέκονται και ευχόμαστε να άλλαζαν όλα. Αφού περάσει η δυσκολία συνήθως νιώθουμε εξαντλημένοι.

Λύση: Αν κατανοήσω ότι τα προβλήματα είναι απλώς ένα παιχνίδι, θα είμαι σε θέση να παίξω οποιονδήποτε ρόλο κι αν έχω. Ύστερα, ακόμα κι αν το πιο δύσκολο πρόβλημα έρθει στον δρόμο μου, μπορώ να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό επειδή κατανοώ τη σημασία αυτού που συμβαίνει. Νιώθω ελαφρύς και παραμένω χαρούμενος. Επειδή δεν επιτρέπω ποτέ στο πρόβλημα να με ελέγξει, είμαι σε θέση να κυριαρχήσω πάνω σε αυτό.










No comments:

Post a Comment