5.1.14

Διαλογισμός

ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 


(συνέχεια...)
...Στις σχέσεις μας με τους άλλους, αν πρώτα βάλουμε το νου μας σε μια κατάσταση γεμάτη αγάπη, στην επίγνωση συνειδητότητας ψυχής, μπορούμε να είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι. Οι άλλοι με τους οποίους ερχόμαστε σε επαφή θα νιώσουν σίγουρα εκείνη τη συμπάθεια και την αλήθεια και είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν με θετικότητα και παρόμοια συναισθήματα...

Για να ‘εγκαταστήσουμε’ μέσα μας αυτή την κατανόηση και να την κάνουμε ένα πιο φυσικό μέρος της προοπτικής μας, μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε σε μια πληρέστερη πρακτική διαλογισμού, έτσι ώστε να μπορεί να απορροφηθεί βαθιά στην πνευματική μας φύση.

Έτσι ας βάλουμε την πρόθεση και την επιθυμία μας και ας προχωρήσουμε στη διάσταση της σιωπής.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
Επικεντρώνω την επίγνωση μου στην πνευματική μου μορφή της ζωντανής ενέργειας,
την αγνή συνειδητότητα της αιώνιας ψυχής.
Κατανοώ και βιώνω τη μορφή μου ως μια μορφή φωτός.
Είμαι επικεντρωμένος.
Τώρα χρησιμοποιώντας το σώμα μου σαν ένα κοστούμι,
ένα όχημα έκφρασης,
βλέπω μέσα από τα μάτια μου,
ακούω μέσα από τα αυτιά μου,
αισθάνομαι μέσα από την καρδιά μου,
ωστόσο, είμαι ξεχωριστός από όλα αυτά.
Ανοίγω και επεκτείνω την επίγνωση μου
και συνδέομαι με τους άλλους γύρω μου.
Είναι το ίδιο όπως ο εαυτός μου,
τα αδέλφια μου οι ψυχές,
που επίσης αλληλεπιδρούν και συσχετίζονται μέσα από τα κοστούμια τους
του σώματος, παίζοντας το ρόλο τους.
Ωστόσο, το βλέμμα μου δεν είναι περιορισμένο στη μορφή και στο ρόλο αυτών των ηθοποιών.
Μπορώ τώρα να πάω πέρα και να διαπεράσω την ψευδαίσθηση της ύλης και της μορφής.
Μπορώ να δω την αληθινή τους φύση.
Βλέπω τις αρετές και τις ιδιότητες τους.
Αποδέχομαι και εκτιμώ το πως είναι,
τι είναι,
όπως είναι.
Γύρω μου επίσης,
βλέπω πολλές καταστάσεις,
πολλές μορφές δράσης και αντίδρασης,
όμως παραμένω αποστασιοποιημένος και ανάλαφρος,
γαλήνιος και γεμάτος αγάπη.
Δεν επηρεάζομαι από κανένα από τα αρνητικά συναισθήματα που αντιμετωπίζω.
Είμαι ο παρατηρητής,
παρακολουθώ τις σκηνές με αγάπη και συμπόνια.
Και τώρα με τη δύναμη της διάκρισης,
μπορώ να επιλέξω να δράσω όταν και όπως θέλω,
με την κατάλληλη και σωστή στάση.
Είμαι γαλήνιος,
είμαι φως,
Είμαι το ον της αγάπης.




Μέσα από τέτοια ενδοσκόπηση και στοχασμό αρχίζουμε τώρα να χρησιμοποιούμε μεγαλύτερη κατανόηση, διαίσθηση και πνευματικές ιδιότητες για να αντιμετωπίσουμε τις καταστάσεις της ζωής μας.



 (συνεχίζεται...)



                                       Μετάφραση από: Ryan J., (2006). Meditation. The 13 pathways to happiness.U.K: O Books








No comments:

Post a Comment