11.2.14

Σκέψη για την ημέρα




Το να έχεις το πνεύμα του να μοιράζεσαι 
σημαίνει να είσαι διαρκώς χαρούμενος.

Συχνά παγιδευόμαστε με τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας. Γινόμαστε εγωιστές και επικεντρωνόμαστε στα υλικά αγαθά. Όσο περισσότερα έχουμε, τόσο περισσότερα θέλουμε. Δεν εκτιμούμε αυτά που έχουμε και απογοητευόμαστε όταν οι προσδοκίες μας δεν ικανοποιούνται. Ξεχνάμε την ευχαρίστηση που έρχεται από το να μοιραζόμαστε με άλλους.

Λύση: Έχω τόσα πολλά αποθέματα τα οποία μπορώ να μοιραστώ με άλλους. Όσο περισσότερο συνειδητοποιώ τη χαρά του να δίνω, τόσο περισσότερο μπορώ να μοιραστώ τα υλικά μου αποκτήματα και τα εσωτερικά μου αποθέματα. Ύστερα θα ανακαλύψω νέους θησαυρούς μέσα μου και θα είμαι σε θέση να τους χρησιμοποιήσω για το όφελος του εαυτού μου και των άλλων. Αυτό μου φέρνει διαρκή ικανοποίηση, καθώς επίσης και καλές ευχές από τους άλλους.




No comments:

Post a Comment