18.2.14

Σκέψη για την ημέρα



Όπως είναι η συνειδητότητα, έτσι είναι οι σκέψεις, 
τα λόγια και οι πράξεις.

 Το να έχεις τη σωστή συνειδητότητα σημαίνει να προσδιορίζεις τον εαυτό σου με τις ιδιαιτερότητες και τις δυνάμεις σου και να μην εργάζεσαι με τις αδυναμίες. Όταν υπάρχει μια τόσο εξυψωμένη συνειδητότητα, τότε υπάρχει δύναμη στις σκέψεις, στα λόγια και στις πράξεις. Δεν χρειάζεται να καταβάλλεται προσπάθεια για να γίνουν αυτά δυνατά και αποτελεσματικά. Ακόμα κι αν καταβληθεί προσπάθεια να γίνουν δυνατά χωρίς ταυτόχρονη αλλαγή της συνειδητότητας τότε η προσπάθεια είναι μάταια.

Λύση: Καθώς έχω μία δυνατή συνειδητότητα και βρίσκομαι σταθερά σε αυτή την κατάσταση, καμία εξωτερική κατάσταση ή κάποιο άτομο δεν μπορεί να ενοχλήσει εμένα ή την εσωτερική κατάσταση του νου μου. Είμαι ελεύθερος από το αρνητικό και το άχρηστο καθώς επίσης και από το να είμαι συνηθισμένος. Είμαι ελεύθερος από τον μόχθο και από το να πρέπει να παλέψω με τις σκέψεις μου για να διατηρήσω τις σωστές σκέψεις. Παρατηρώ πως υπάρχουν μόνο ιδιαιτερότητες εσωτερικά. Οι άλλοι επίσης είναι σε θέση να επωφεληθούν από αυτή την ιδιαιτερότητα.



No comments:

Post a Comment