13.2.14

Σκέψη για την ημέρα



Το να ακούω τους άλλους πλήρως σημαίνει ότι έχω τη δυνατότητα να είμαι ελεύθερος από επαναλαμβανόμενα λάθη.

Όταν μας ασκείται κριτική, χρειάζεται να την αναλύουμε προσεκτικά για να δούμε αν υπάρχει αλήθεια σε αυτήν. Αν υπάρχει αλήθεια, τότε μπορεί να γίνει ανάλογη διόρθωση. Από την άλλη πλευρά, αν αγνοούμε την κριτική των άλλων ή υπάρχει η τάση να υπερασπιζόμαστε τον εαυτό μας, δεν μπορεί να υπάρξει καμία διόρθωση και τα λάθη επαναλαμβάνονται.

Λύση:  Όταν ακούω τους άλλους με ειλικρίνεια, μπορώ να ανακαλύψω ακόμα και την πιο ασήμαντη πτυχή της συμπεριφοράς μου την οποία μπορώ να αλλάξω. Έτσι, βλέπω τον εαυτό μου να βελτιώνεται συνεχώς και να προοδεύει και να προχωρά προς την επιτυχία. Έχοντας αλλάξει με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και η κριτική που έρχεται προς εμένα σταματά.









No comments:

Post a Comment