5.3.14

Σκέψη για την ημέρα




Το να κατανοώ τη δύναμη της θετικότητας σημαίνει να τελειώνω την αρνητικότητα.

Αυτό που χρειάζεται για να σταματήσει το σκοτάδι, είναι λίγο φως. Αυτό που είναι αληθινό είναι το φως και αυτό που χρειάζεται να φύγει είναι το σκοτάδι. Με τον ίδιο τρόπο, η αρνητικότητα δεν είναι τίποτα παραπάνω από έλλειψη θετικότητας. Αυτός που μπορεί να είναι θετικός στις καταστάσεις, μπορεί να τελειώσει την αρνητικότητα με φυσικό τρόπο. Υπάρχει μια πολύ δυνατή επιρροή αυτής της εσωτερικής θετικότητας, όπου ούτε η αρνητικότητα του εαυτού ούτε των άλλων μπορεί να παραμείνει.

ΛύσηΌταν μπορώ να ενεργοποιήσω τον εαυτό μου να χρησιμοποιήσει τη δύναμη της θετικότητας, νιώθω ελεύθερος από την επιρροή της αρνητικότητας. Είμαι δυνατός σε όλες τις καταστάσεις και τις αντιμετωπίζω με ιδιαίτερη ευκολία. Οι άλλοι ή οι καταστάσεις δεν έχουν επιρροή πάνω μου. Αντίθετα είμαι σε θέση να επηρεάσω τους άλλους με τη δική μου αφοσίωση στη θετικότητα.




No comments:

Post a Comment