7.3.14

Σκέψη για την ημέρα



Η αληθινή ειλικρίνεια φέρνει διαύγεια σχετικά με τον εαυτό.

Ειλικρίνεια δεν σημαίνει απλά να λέει κάποιος την αλήθεια. Ειλικρίνεια σημαίνει να είναι ξεκάθαρος με τον εαυτό του. Ύστερα με φυσικό τρόπο έρχεται διαύγεια σχετικά με τις ικανότητες που έχει. Αυτή η ξεκάθαρη κατανόηση του δίνει τη δυνατότητα να κάνει το καλύτερο δυνατό σύμφωνα με το δυναμικό του. Δίνει την αναγνώριση ενός υψηλότερου σκαλοπατιού το οποίο μπορεί να ανέβει και φέρνει την ταπεινότητα να μάθει από τα διαφορετικά μαθήματα της ζωής.

Λύση: Όταν είμαι ειλικρινής είμαι σε θέση να γνωρίζω τα όρια μου και να τα αποδέχομαι με αγάπη. Αυτή η αποδοχή με κρατά απασχολημένο με αυτό που έχω τη δυνατότητα να κάνω και επίσης σιωπηλά με ετοιμάζει για το επόμενο βήμα. Όταν έρχεται η ώρα, μπορώ να το κάνω, επειδή έχω ήδη προετοιμάσει τον εαυτό μου γι'αυτό. Δεν σταματώ όταν οι καταστάσεις απαιτούν περισσότερα από εμένα επειδή υπάρχει πλήρης διαύγεια εσωτερικά. 









No comments:

Post a Comment