15.4.14

Σκέψη για την ημέρα


Το να είσαι δυνατός σημαίνει να καταστρέφεις 
τις συνήθειες που δεν θέλεις.
Το να είσαι δυνατός σημαίνει να έχεις επίγνωση των κρυμμένων σου δυνάμεων και να τις χρησιμοποιείς για να καταστρέφεις παλιές ανεπιθύμητες συνήθειες. Σημαίνει να βάζεις ένα δυνατό φρένο στις σκέψεις σε ένα δευτερόλεπτο έτσι ώστε να μπορείς να έχεις τον έλεγχο της κατάστασης. Ένα τέτοιο άτομο δεν πέφτει θύμα των καταστάσεων αλλά κάνει προσπάθεια να γίνει καταστροφέας των αδυναμιών σε ένα δευτερόλεπτο.

Λύση: Όταν μπορώ να χρησιμοποιήσω τις εσωτερικές μου δυνάμεις, μπορώ να βάλω ένα φρένο στις σκέψεις μου σε ένα δευτερόλεπτο. Μπορώ να τελειώσω παλιές ανεπιθύμητες συνήθειες και να είμαι αλεύθερος από το βάρος του να είμαι με αρνητικότητα. Έτσι έχω τη δυνατότητα να είμαι ένας 'κύριος' που είναι καλά εφοδιασμένος για να αντιμετωπίσει όλες τις καταστάσεις στη ζωή. Και μπορώ να είμαι επιτυχημένος τόσο στις σχέσεις μου όσο και στην εργασία μου. 




No comments:

Post a Comment