3.4.14

Σκέψη για την ημέρα



Αυτός που έχει τον στόχο να είναι τέλειος είναι αυτός που μαθαίνει από τα εμπόδια

Όσο υψηλότερος είναι ο στόχος τόσο περισσότερα τα εμπόδια που έρχονται στον δρόμο. Όπως ένα τέλειο άγαλμα είναι αυτό που έχει λαξευτεί σε μεγάλο βαθμό, έτσι και κάθε εμπόδιο έρχεται να αφαιρέσει το ένα ή το άλλο ελάττωμα από μέσα μας. Αυτός που κατανοεί αυτό το μικρό μυστικό, μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε εμπόδιο σαν ένα όμορφο μάθημα για ανάπτυξη και σαν μια ευκαιρία να εκφράσει τις καλύτερες ιδιότητες από μέσα του.

Λύση: Όταν είμαι αποφασισμένος να φέρω στην επιφάνεια την εσωτερική μου τελειότητα, δεν αποθαρρύνομαι από τις προσωρινές καταστάσεις που έρχονται στον δρόμο μου. Προχωρώ με εμπιστοσύνη, παίρνοντας το χρόνο για να κοιτάξω μέσα μου και να αναγνωρίσω το κρυμμένο δυναμικό μου. Είμαι σε θέση να πάω όλο και πιο κοντά στην τελειότητα που πάντα αναζητώ.



No comments:

Post a Comment